Transparència

Segons l’ORDRE JUS/152/2018, de 12 de setembre, per la qual s'estableix el nivell de subjecció de les fundacions i de les associacions declarades d'utilitat pública als instruments de transparència establerts per la Llei 21/2014, del 29 de desembre, del protectorat de les fundacions i de verificació de l'activitat de les associacions declarades d'utilitat pública, la Fundació Privada Cottet-Mor es qualifica com a entitat de dimensió reduïda, i com que no rep cap fons públic està obligada a fer públiques les dades següents:

a) Activitats. Nota 1 de la Memòries simplificades dels Comptes Anuals (pestanya “Memòries i informes”).
b) Adreces de correu postal i electrònic. A peu de la pàgina d’inici d’aquesta WEB.
c) Composició dels òrgans de govern i de l'equip directiu. A la pestanya “Patronat i direcció”.
d) Estats financers i memòria econòmica. A la pestanya “Memòries i informes”.
e) Estatuts. A la pestanya “Estatuts”.
f) Estructura directiva i de govern. El govern de la fundació exerceix el seu Patronat, i la direcció el seu director (pestanya “Patronat i direcció”).
g) Estructura organitzativa. La fundació es gestionada per la persona del seu director. No hi ha cap mes personal contractat.
h) Fins o finalitats. Les recollides a l'apartat 5 dels Estatuts (pestanya “Estatuts”).
i) Missió de l'entitat. El compliment de les finalitats recollides a l'apartat anterior.
j) Resultat de les activitats acomplertes. A les Memòries simplificades dels Comptes Anuals (pestanya “Memòries i informes”).
k) Web. fundaciocottetmor.org

Actualitzat el 22/06/2023